Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Тема выпускной квалификационной работы: «Жанр презентации как способ развития речевых навыков студентов неязыковых направлений обучения в вузе». В данной работе изложена специфика обучения речевым навыкам студентов неязыковых направления обучения в вузе посредством использования презентаций на занятиях английского языка. Задачи, которые решались в ходе исследования: 1. Рассмотреть жанр презентации как современный способ развития речевых навыков; 2. Изучить основные классификации и виды презентаций; 3. Проанализировать особенности развития речевых навыков у студентов неязыковых направлений обучения в вузе; 4. Предложить методические рекомендации по продуктивному обучению речевым навыкам студентов неязыковых направлений обучения в вузе. В результате были рассмотрены понятие, виды и классификации презентации. Изучены особенности обучения речевым навыкам студентов неязыковых направлений на основе УМК «Business Advantage Upper- Intermediate». На основании проведенных исследований предложен ряд рекомендаций для усовершенствования процесса обучения.
In the given work the specifics of speaking teaching of non-linguistic specialties students through the use of presentations in English classes is stated. The research set the following goals: 1. To consider the presentation genre as a modern way of developing speech skills; 2. To study the basic classifications and types of presentations; 3. To analyze the features of the development of speech skills in students of non-linguistic specialties of study at the university; 4. To offer methodological recommendations for productive training in speech skills of students of non-linguistic specialties of study at the university. The concept, types and classifications of presentation are considered. The peculiarities of speaking teaching of non-linguistic specialties students are studied based on "Business Advantage Upper-Intermediate" textbook. Based on the research, a number of recommendations for improving teaching of speaking are proposed.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 4
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |