Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Объектом исследования выступает компания-импортер ООО «EUROCHEESE», а предметом исследования является ее рекламная деятельность. Данная работа посвящена разработке подходов к планированию и реализации рекламной деятельности внешнеторговой компании в современных условиях. Для достижения цели были решены следующие задачи: 1. Изучить особенности планирования рекламной деятельности внешнеторговой компании; 2. Представить характеристику компании ООО «EUROCHEESE»; 3. Выявить факторы микро- и макросреды, влияющих на успешную реализацию рекламной деятельности; 4. Провести анализ рынка сбыта и опрос потенциальных потребителей; 5. Разработать общие принципы рекламной деятельности ООО «EUROCHEESE» и план ее мероприятий; 6. Определить подходы к оценке эффективности рекламной деятельности. Исследование проводилось с помощью таких методов, как анализ и синтез литературы по теме исследования, классификацию, метод детального описания целевой аудитории – составление карт эмпатии, эмпирический метод исследования – опрос, а также графический метод отображения результатов исследования. В результате исследования была выявлена целевая аудитория и медиапредпочтения ее сегментов, составлен среднесрочный план рекламных мероприятий компании «EUROCHEESE» в соответствии с креативной концепцией и выделенным бюджетом, предложены подходы к оценке эффективности рекламной деятельности внешнеторговой компании.
The object of the research is the importing company EUROCHEESE LLC, and the subject of the research is its advertising activities. The given work is devoted to developing of approaches to planning and implementation of advertising activities of a foreign trade company under current conditions. To achieve the goal, we have set the following tasks: 1. To study the features of planning the advertising activities of a foreign trade company; 2. To present the characteristics of the company EUROCHEESE LLC; 3. To identify the factors of micro- and macroenvironment that affect the successful implementation of advertising activities; 4. To conduct a sales market analysis and survey of potential consumers; 5. To develop general principles of the advertising activities of EUROCHEESE LLC and a plan of its activities; 6. To determine approaches to assessing the effectiveness of advertising. The research was carried out using methods such the analysis and synthesis of literature regarding research, classification, the method of detailed description of the target audience - drawing up empathy maps, an empirical research method - a survey and a graphical method for displaying research results. As a result of the study, we identified the target audience and media preferences of its segments, drew up a medium-term plan of EUROCHEESE advertising activities in accordance with the creative concept and the allocated budget, and proposed approaches to assessing the effectiveness of advertising activities of a foreign trade company.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 53
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |