Details

Title: Изометрический сурвайвал-шутер на базе Unity3d: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 09.03.04 «Программная инженерия» ; образовательная программа 09.03.04_03 «Разработка программного обеспечения»
Creators: Мигаенко Егор Вячеславович
Scientific adviser: Петров Александр Владимирович
Other creators: Локшина Екатерина Геннадиевна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт компьютерных наук и технологий
Imprint: Санкт-Петербург, 2021
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: unyty3D; C#; видеоигры; разработка игр; unity3D; videogames; game development
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 09.03.04
Speciality group (FGOS): 090000 - Информатика и вычислительная техника
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2021/vr/vr21-3989
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\13443

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Данная работа посвящена разработке игрового приложения элементами сурвайвал-шутера. Задачи, которые решались в ходе работы: 1) Подготовка и настройка окружения и среды разработки; 2) Реализация скриптов управления персонажем; 3) Реализация системы жизненных показателей; 4) Реализация инвентаря, поднятия и использования предметов; 5) Реализация стрельбы и получения урона; 6) Добавление модели игрового персонажа; 7) Добавление анимаций; 8) Добавление моделей оружия; 9) Создание турели, реализация отслеживания и стрельбы в игрока. Работа проведена на базе игрового движка Unity3d. В результате было создано игровое приложение с элементами сурвайвал-шутера.

The given work is devoted to development of videogame application with elements of survival-shooter. The development set the following goals: 1) Preparation and setup of environment; 2) Implementation of player control scripts; 3) Implementation of vital signs; 4) Implementation of inventory, equipment and consuming items; 5) Implementation of shooting and damage systems; 6) Integration of player model; 7) Integration of animations for player model; 8) Integration weapon models; 9) Creation of a turret, implementation of tracking and shooting systems in player. The work was fulfilled on Unity3d game engine. The work was resulted with videogame application with elements of survival-shooter.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 27
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics