Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Целью ВКР является разработка фирменного графического стиля и дизайн-концепции сайта для Зоологического музея Зоологического Института РАН. Решенные в ходе работы задачи: 1. Проведен обзор сайтов музеев и их фирменных графических стилей. 2. Сформулированы выводы по итогу проведенного обзора. 3. Проанализированы существующий сайт и фирменный графический стиль музея. 4. Создана дизайн-концепция сайта Зоологического музея Зоологического Института РАН. 5. Разработан фирменный графический стиль Зоологического музея Зоологического Института РАН. Для достижения поставленных целей был проведён анализ тенденций современных сайтов музеев и анализ фирменных графических стилей музеев. На основании данной информации была выбрана стилистика фирменного графического стиля и сайта, а также фирменные цвета и шрифты. С использованием этих элементов был создан прототип сайта музея и презентованы элементы фирменного стиля на носителях.
The aim of my graduate qualification work is to develop a corporate graphic style and website design concept for the Zoological Museum of the Zoological Institute of the Russian Academy of Sciences. The tasks solved in the course of the work are: 1. Review of the corporate graphic styles of museums. 2. Review of museum websites. 3. Forming conclusions on the results of the review. 4. Creation of the design concept of the website of the Zoological Museum of the Zoological Institute of the Russian Academy of Sciences. 5. Development of corporate graphic style of the Zoological Museum of the Zoological Institute of the Russian Academy of Sciences. To achieve the goals, we analyzed the trends of modern museum websites and analyzed the corporate graphic styles of museums. Based on this information, the stylistics of the corporate graphic style and website, as well as corporate colors and fonts were selected. Using these elements, a prototype of the museum website was created, and the elements of corporate identity were presented on the media.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 24
Last 30 days: 2 Detailed usage statistics |