Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной работе рассматривается вопрос о важности формирования четкого позиционирования в социальных сетях для психолога и актуальности бренд-маркетинга. В работе исследуется инструменты PR-сопровождения, работа с личным брендом, анализ каналов взаимодействия с аудиторией, а также ведение психологической деятельности, формирование уникального личного бренда на рынке психологических услуг среди конкурентов и влияние видео-контента на продвижение личного бренда в современных реалиях. В качестве объекта исследования рассматривается проект психолога Виктории Пясецкой, где через сочетание знаний в сфере психологии масс и прикладных знаний маркетинга можно сформировать сильное позиционирование на рынке в сфере услуг. В практической части был сделан анализ созданных за последний учебный год коммуникационных инструментов и коммуникационных стратегий проекта в целом. Помимо этого была обоснована и их эффективность и представлена вся необходимая статистика. В результате были рассмотрены параметры эффективности проведенной маркетинговой работы.
This paper examines the importance of forming a clear positioning in social networks for a psychologist and the relevance of brand marketing. The paper examines the tools of PR support, working with a personal brand, analyzing channels of interaction with the audience, as well as conducting psychological activities and forming a unique personal brand in the market of psychological services among competitors and the influence of video content on the promotion of a personal brand in modern realities. As an object of research, the project of psychologist Victoria Piasetskaya is considered, where through a combination of knowledge in the field of mass psychology and applied marketing knowledge, it is possible to form a strong positioning in the market in the service sector. In the practical part, an analysis was made of the communication tools created over the last academic year and the communication strategies of the project as a whole. In addition, their effectiveness was justified and all the necessary statistics were presented. As a result, the parameters of the effectiveness of the marketing work carried out were considered.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 15
Last 30 days: 3 Detailed usage statistics |