Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Целью исследования является создание и продвижение личного бренда государственной компании ОЭЗ «Санкт-Петербург». Решаемые в ходе исследования задачи: 1. Изучение понятия персонального бренда и основных стратегий по созданию личного бренда. 2. Изучение механизмов и особенностей по формированию персонального бренда и выявление ключевых инструментов продвижения личного бренда. 3. Анализ проблем компании, которые может решить через развитие личного бренда руководителя. 5. Анализ специфики формирования личного бренда руководителя государственной компании. 6. Разработка рекомендаций по формированию и развитию личного бренда руководителя государственной компании. Предметом исследования являются методы формирования сильного личного бренда в B2G коммуникациях. Для достижения поставленной цели были проведены PEST-анализ и критическая оценка существующего личного бренда руководителя. В результате данной работы были определены критерии успешности личного бренда в B2G-среде и разработаны рекомендации по его развитию. Данная область все еще требует детального изучения, так как роль руководителя государственной компании и его личного бренда в формировании отношений с органами государственной власти изучены слабо.
The purpose of the study is to determine the main directions and tools for the development of the personal brand of the head of a state-owned company. The tasks solved during the study: 1. The study of the concept of a personal brand and the main strategies for creating a personal brand. 2. Study of mechanisms and features for the formation of a personal brand and identification of key tools for promoting a personal brand. 3. Analysis of the companys problems that can be solved through the development of the personal brand of the head. 5. Analysis of the specifics of the formation of the personal brand of the head of a state company. 6. Development of recommendations for the formation and development of the personal brand of the head of a state company. The subject of the research is the methods of forming a strong personal brand in B2G communications. To achieve this goal, a PEST analysis, and a critical assessment of the existing personal brand of the manager were carried out. As a result of this work, the criteria for the success of a personal brand in the B2G environment were determined and recommendations for its development were developed. This area still requires detailed study since the role of the head of a state-owned company and his personal brand in the formation of relations with public authorities has been poorly studied.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 13
Last 30 days: 7 Detailed usage statistics |