Details

Title: Разработка мероприятий по продвижению бренда спортивных игр ООО «ТД «СОЮЗ» в социальных сетях: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 38.03.02 «Менеджмент» ; образовательная программа 38.03.02_08 «Маркетинг»
Creators: Зайцева Валерия Демьяновна
Scientific adviser: Павлов Николай Вячеславович
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2023
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: продвижение; бренд; социальные сети; рекламная кампания; таргетированная реклама; promotion; brand; social networks; advertising campaign; targeted advertising
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 38.03.02
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2023/vr/vr23-3031
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\25963

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Целью работы является поиск перспективного сегмента для дальнейшего повышения известности спортивной игры бренда «ARMIS SPORT GAME». Работа выполнена на базе данных об организации. Использованные методы: общелогические методы – анализ; эмпирические методы – наблюдение, тестирование; специфические методы – PEST-анализ. Основные результаты работы: – проанализирована внутренняя и внешняя среды компании; – выявлена проблема исследования; – выбран метод исследования; – собраны данные для разработки исследования; – проанализированы полученные данные; – описаны разработанные мероприятия; – достигнута цель исследования. Область применения результатов ВКР продажа инвентаря для спортивных игр. Выводы. Задачи ВКР решены, цель достигнута, определена область применения результатов.

The aim of the graduate qualification work is the search for a promising segment to further increase the popularity of the sports game brand "ARMIS SPORT GAME". The work has been carried out on the materials of the organization. Research methods used: general logical methods – analysis; empirical methods – observation, testing; specific methods – PEST analysis. The main results of the graduate qualification work: – analyzed the internal and external environment of the company; – the problem of research is revealed; – the research method is selected; – collected data for the development of the study; – analyzed the data obtained; – described the developed activities; – the research goal has been achieved. The areas of the graduate qualification work results application: sale of equipment for sports games. Conclusions. Tasks have been solved, aim has been achieved, the areas of the results application have been determined.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 9
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics