Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Целью работы является разработка мероприятий по повышению клиентской лояльности для ООО «Кадис». Работа выполнена на базе материалов ООО «Кадис». Использованные методы: применены такие общенаучные методы исследования как: метод анализа, метод сравнения, метод наблюдения, метод аналогий. Также использованы специфичные методы исследования: метод прогнозирования, сбор и обработка данных, RFM-анализ. Основные результаты работы: – проанализированы методы повышения клиентской лояльности; – изучена деятельность компании ООО «Кадис»; – проанализированы существующие мероприятия по повышению клиентской лояльности ООО «Кадис»; – разработана программа лояльности для ООО «Кадис»; – проведена оценка эффективности внедрения программы лояльности. Область применения результатов ВКР: реализация проекта программы лояльности для ООО «Кадис» с целью повышения клиентской лояльности компании. Проведен анализ деятельности компании, составлена характеристика управления клиентским опытом. Сформированы карты клиентского пути для основных сегментов (бухгалтеры, юристы, ЛПР), разработана программа лояльности. Проведены расчеты экономической эффективности и обоснована эффективность внедрения программы лояльности. Выводы. Задачи ВКР решены, цель достигнута, определена область применения результатов.
The aim of the graduate qualification work is to develop measures to increase customer loyalty for Kadis LLC. The work has been carried out on the materials from Kadis LLC. Research methods used: applied such general scientific research methods as: method of analysis, method of comparison, method of observation, method of analogies. Specific research methods were also used: forecasting, data collection and processing, RFM analysis. The main results of the graduate qualification work: – the methods of increasing customer loyalty are analyzed; – the activity of the company Kadis LLC has been studied; – the existing measures to increase the customer loyalty of Kadis LLC are analyzed; – a loyalty program has been developed for Kadis LLC; – program implementation was evaluated. The areas of the graduate qualification work results application: implementation of the loyalty program project for Kadis LLC in order to increase the customer loyalty of the company. The analysis of the companys activities is carried out, the characteristics of customer experience management are compiled. Customer path maps have been formed for the main segments (accountants, lawyers, decision makers), a loyalty program has been developed. Calculations of economic efficiency have been carried out and the effectiveness of the loyalty program implementation has been substantiated. Conclusions. Tasks have been solved, aim has been achieved, the areas of the results application have been determined.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 12
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |