Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Целью работы является увеличение охвата и повышение активности пользователей социальной сети «ВКонтакте» за счет разработки контент-плана для сообщества компании ООО «Леврана». Работа выполнена на базе ООО «Леврана». Использованные методы: коэффициентный анализ для техникоэкономической характеристики предприятия, методы сравнительного анализа. Основные результаты работы: – анализ социальных сетей ВКонтакте, Дзен и YouTube; – анализ предприятия ООО «Леврана»; – анализ основных конкурентов бренда; – разработка контент-плана для социальной сети «ВКонтакте»; – анализ результативности плана и составление рекомендаций. Область применения результатов ВКР: работа имеет практическую значимость и содержит рекомендации по маркетинговой деятельности исследуемой организации. Выводы. Были решены задачи ВКР: анализ предприятия, определение лучших практик контент-планирования, построение контент-плана и его реализация, анализ результативности плана и составление рекомендаций. Спрогнозированы охваты на постах и активность пользователей социальной сети «ВКонтакте» в сообществе бренда.
The aim of the graduate qualification work is to increase the reach and increase the activity of users of the social network "VKontakte" by developing a content plan for the community of the company LLC "Levrana". The work has been carried out on the materials LLC "Levrana". Research methods used: coefficient analysis for the technical and economic characteristics of the enterprise, methods of comparative analysis. The main results of the graduate qualification work: – analysis of social networks VKontakte, Dzen and YouTube; – analysis of the company LLC "Levrana"; – analysis of the main competitors of the brand; – development of a content plan for the social network "VKontakte"; – analysis of the effectiveness of the plan and preparation of recommendations. The areas of the graduate qualification work results application: the work is of practical importance and contains recommendations on the marketing activities of the organization under study. Conclusions. The tasks of the WRC were solved: analysis of the enterprise, determination of the best practices for content planning, construction of a content plan and its implementation, analysis of the effectiveness of the plan and preparation of recommendations. The coverage on posts and the activity of users of the VKontakte social network in the brand community are predicted.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 2
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |