Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Целью работы является разработка сервисов ранжирования для рекомендательной системы видео-контента маркетплейса Во время выполнения работы были решены следующие задачи: 1. Проектирование индексации контента с обновлением в реальном времени для последующего ранжирования 2. Проектирование сервисов ранжирования для последующей выдачи контента 3. Выбор технологического стека 4. Реализация индексации контента с обновлением в реальном времени для последующего ранжирования 5. Реализация сервисов ранжирования для последующей выдачи контента 6. Тестирование разработанной системы В результате выполнения работы была создана система, состоящая из сервисов индексации и ранжирования. Реализованная система позволяет ранжировать различный контент для рекомендаций пользователю. Тестирование реализованной системы показало, что система корректно работает и удовлетворяет требованиям.
The aim of the work is to develop ranking services for the recommender system of marketplace video content. Tasks that were solver during the study: 1. Designing content indexing with real-time updates for later ranking 2. Designing ranking services for later content delivery 3. Technology stack selection 4. Implementation of content indexing with real-time updates for later ranking 5. Implementation of ranking services for later content delivery 6. Testing the system As a result of the work, a system was created consisting of indexing and ranking services. The implemented system allows ranking different content for recommendations to the user. Testing of the implemented system showed that the system works correctly and meets the requirements.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 3
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |