Details

Title: Культурно-образовательные проекты в коммуникациях НКО: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_01 «Реклама и связи с общественностью в отрасли (Связи с общественностью)»
Creators: Васильев Даниил Александрович
Scientific adviser: Пулькина Виктория Алексеевна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2023
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: некоммерческие организации; культурно-образовательный проект; коммуникационные технологии; PR-продвижение; поддержка НКО; non-profit organizations; cultural and educational project; communication technologies; PR-promotion; NPO support
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2023/vr/vr23-4914
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\23308

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В данной выпускной квалификационной работе рассматривается коммуникационная деятельность некоммерческих организаций. В работе дается характеристика особенностей коммуникационной деятельности некоммерческих организаций. Культурно-образовательный проект рассматривается как технология коммуникационной деятельности НКО, направленной на создание и укрепление имиджа организации. Объектом исследования выступает коммуникационная деятельность некоммерческих организаций, рассмотренных на примере АНО «Наш Суворов». В практической части был проведен конкурентный анализ, конкурентный анализ коммуникационной среды, включенное наблюдение, SWOT-анализ. По итогу были разработаны рекомендации по использованию культурно-образовательных проектов как технологии коммуникации.

This graduate qualification work deals with the communication activities of nonprofit organizations. The work characterizes the features of communication activities of non-profit organizations. Cultural and educational project is considered as a technology of communication activities of NPO’s, aimed at creating and strengthening the image of the organization. The object of the study is the communication activities of non-profit organizations, which are considered on the example of the autonomous non-profit organization "Nash Suvorov". In the practical part, we conducted a competitive analysis, competitive analysis of the communication environment, participant observation, SWOT-analysis. As a result, recommendations on the use of cultural and educational projects as a technology of communication were developed.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 25
Last 30 days: 4
Detailed usage statistics