Details

Title: Коммуникационное сопровождение компании цифровыми средствами на российском рынке (на примере ООО ""Vietnam Lash""): выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_04 «Реклама в международном сотрудничестве»
Creators: Чан Тху Тхао
Scientific adviser: Новик Дмитрий Геннадьевич
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2023
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: коммуникационное сопровожение; индустрия красоты; цифровые средства; SMM; SMM стратегия; долгосрочная ориентация; communication support; beauty industry; digital media; SMM strategy; long-term orientation
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2023/vr/vr23-5146
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\23540

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В данной работе изучено коммуникационное сопровождение компании в индустрии красоты цифровым средством.  Даны общие понятия коммуникационного сопровождения и SMM. Изучены характеристики коммуникационной деятельности и SMM в индустрии красоты. Произведён анализ особенностей SMM в B2B сегментах. Разработана SMM стратегия на определенный период в качестве долгосрочной ориентации на примере компании Vietnam Lash.

In this paper, the communication support of a company in the beauty industry by digital means is studied. The general concepts of communication support and SMM are given. The characteristics of communication activities and SMM in the beauty industry have been studied. An analysis of the features of SMM in B2B segments was made. An SMM strategy has been developed for a certain period as a long-term orientation using the example of Vietnam Lash.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 22
Last 30 days: 12
Detailed usage statistics