Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
изучить сущность, задачи и этапы продвижения компании на рынке; выявить инструменты коммуникационного продвижения компании на рынке; исследовать продвижение компаний лакшери-сегмента в Китае; дать характеристику компании «Louis Vuitton»; изучить инструменты коммуникационного продвижения компании «Louis Vuitton» на рынок роскоши в Китае; разработать проект по продвижению компании «Louis Vuitton» на рынке предметов роскоши в Китае на выставке «SEE LV» с использованием социальных сетей.
study the essence, tasks and stages of company promotion in the market; identify the tools of communication promotion company in the market. Investigate the promotion of luxury segment companies in China; give a description of the company "Louis Vuitton"; study communication promotion tools "Louis Vuitton" in China luxury market; develop a project to promote the company "Louis Vuitton" in China luxury market in the exhibition "SEE LV" using social networks.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Table of Contents
- ГЛАВА 1. ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ КОММУНИКАЦИОННОГО ПР
- 1.1. Продвижение компании на рынке: сущность, зада
- ГЛАВА 2. АНАЛИЗ КОММУНИКАЦИОННОГО ПРОДВИЖЕНИЯ КОМП
- 2.1. Характеристики компании «Louis Vuitton»
Usage statistics
Access count: 24
Last 30 days: 5 Detailed usage statistics |