Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Тема ВКР магистра: «Использование цифровых технологий в корпоративном обучении персонала организаций сферы торговли». Цель исследования - разработка программы внедрения программного продукта в корпоративное обучения персонала. В данном продукте будут идентифицированы риски на каждом этапе и предложены мероприятия по их минимизации. Исследование выполнено на материалах научной литературы, нормативно-правовых актов, данных компании, открытых источников. Предмет исследования: корпоративное обучение персонала. Использованные методы: традиционный анализ, экономический анализ, аналитический метод, метод абстрактного моделирования ситуации, синтез, сравнение. Результаты исследования: Разработана программа внедрения программного продукта Game&Training, ориентированного на обучение персонала предприятий торговли на основе геймификации и микрообучения. Оценена эффективность внедрения данного программного продукта. Разработан подход к внедрению программного продукта в корпоративное обучение персонала российских компаний. Область применения результатов ВКР – компании, которые стремятся улучшить свои результаты, благодаря использованию цифровых технологии. Научной новизной исследования является разработка подхода к внедрению программного продукта Game&Training на основе геймификации и микрообучения. Выводы. Разрабатывая и внедряя программы обучения с использованием цифровых технологий, компании предоставляют своим сотрудникам ведущее современное образование, которое является выгодной инвестицией в человеческий капитал на долгосрочную перспективу.
The title of the master graduate qualification work: “The use of digital technologies in corporate training of personnel of trade organizations”. The aim of the study is development of a program for introducing a software product into corporate training of personnel. This product will identify risks at each stage and propose measures to minimize them. The study has been carried out on the materials of scientific literature, regulations, company data, open sources. Research subject: corporate training of personnel. Research methods used: traditional analysis, economic analysis, analytical method, method of abstract situation modeling, synthesis, comparison.The main results of the study: A program has been developed for the implementation of the Game&Training software product, focused on training the personnel of trade enterprises based on gamification and microlearning. The effectiveness of the implementation of this software product was evaluated. An approach has been developed for introducing a software product into the corporate training of personnel in Russian companies. The areas of the study results application – companies that seek to improve their results through the use of digital technology. The scientific novelty of the study development of an approach to the implementation of the Game&Training software product based on gamification and microlearning. Conclusions of study. By developing and implementing digital learning programs, companies provide their employees with a leading modern education, which is a profitable investment in human capital in the long term.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 33
Last 30 days: 10 Detailed usage statistics |