Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Целью исследования является анализ использования стратегии кросс-промоушн в работе компаний. Решаемые в ходе исследования задачи: Рассмотреть понятие, цели и основные направления стратегии кросс-промоушн, Выделить понятие и виды коллабораций брендов в коммуникационных кампаниях, Проанализировать особенности реализации стратегии кросс-промоушн в сфере фэшн-ритейла, Провести анализ стратегии кросс-промоушн в рекламной деятельности бренда H&M, Провести анализ использования стратегии кросс-промоушн в работе бренда adidas, Дать характеристику российского бренда «ТВОЕ» и основных стратегий развития, Провести разработку проекта развития стратегии кросс-промоушн для бренда «ТВОЕ». Предметом исследования являются особенности и специфика использования стратегии кросс-промоушн в работе современных брендов фэшн-направления. В результате данной работы определены основные направления кросс-промоушн в сфере фэшн-ритейла на примере известных брендов. Сделан вывод об эффективности использования инструмента и предложены направления совершенствования.
The purpose of the study is to analyze the use of the cross-promotion strategy in the work of companies. Tasks to be solved in the course of the study: Consider the concept, goals and main directions of the cross-promotion strategy, Highlight the concept and types of brand collaborations in communication campaigns, Analyze the features of the implementation of the cross-promotion strategy in the field of fashion retail, Conduct an analysis of the cross-promotion strategy in the advertising activities of the H&M brand, Conduct an analysis of the use of the cross-promotion strategy in the work of the adidas brand, Describe the Russian brand «TVOE» and the main development strategies, Carry out the development of a project for the development of a cross-promotion strategy for the «TVOE» brand. The subject of the study is the features and specifics of using the cross-promotion strategy in the work of modern fashion brands. As a result of this work, the main directions of cross-promotion in the field of fashion retail have been identified on the example of well-known brands. A conclusion is made about the effectiveness of the use of the tool and directions for improvement are proposed.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 7
Last 30 days: 3 Detailed usage statistics |