Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Целью исследования является разработка теоретических положений, методических и практические рекомендации, обеспечивающие повышение лояльности потребителей к онлайн-платформе выбора домашних животных. Исследование проведено на базе ООО «Биржевая площадка Pet-Yes». Предмет исследования: маркетинговая стратегия в области повышения лояльности к продукту онлайн-платформы. Методы исследования: анализ литературы и интернет-источников, синтез, обобщение, структурирование этой информации, наблюдение, изучение документации и бесед. Основные результаты исследования: – анализ маркетинговой стратегии онлайн-платформы по подбору домашних животных «Пет-Да»; – выявление проблем в существующей маркетинговой стратегии относительно лояльности потребителей к платформе; — разработка комплекса маркетинговых мероприятий по повышению лояльности клиентов; – оценка эффективности разработанного комплекса. Область применения: подбор питомцев на онлайн-платформах. Научная новизна исследования заключается в предложении разработать новую маркетинговую стратегию. стратегия повышения лояльности к платформе выбора домашних животных. Выводы. Задачи дипломной работы решены, цель достигнута. определена область применения результатов. Полученные результаты имеют признаки научной новизны. Определены направления дальнейших исследований.
The aim of the study is to develop theoretical provisions, methodological and practical recommendations that ensure increased consumer loyalty to the online pet selection platform. The study was carried out on the basis of the LLC “Pet-Yes exchange platform”. Research subject: marketing strategy in the field of increasing loyalty to the product of an online platform. Research methods: analysis of literature and Internet sources, synthesis, generalization, structuring of this information, observation, study of documentation and conversations. The main results of the study: – analysis of the marketing strategy of the online platform for the selection of pets "Pet-Yes"; – identification of problems in the existing marketing strategy regarding consumer loyalty to the platform; – development of a set of marketing activities to increase customer loyalty; – evaluation of the effectiveness of the developed complex. Application field: the selection of pets on online platforms. The scientific novelty of the study is the proposal to develop a new marketing strategy to increase loyalty to the pet selection platform. Conclusions. The tasks of the thesis are solved, the goal is achieved, and the scope of application of the results is determined. The results obtained show signs of scientific novelty. The directions of further research are defined.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 4
Last 30 days: 4 Detailed usage statistics |