Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Цель работы – исследование и разработка стратегии выхода сети ресторанов быстрого питания «Додо Пицца» на международный рынок. Работа выполнена на материалах финансовой и управленческой отчетности сети пиццерий Додо Пицца. Использованные методы: сбор и анализ данных, литературный анализ, SWOT-анализ, экономический анализ, стратегическое планирование. При обработке данных использовалось следующее программное обеспечение, информационные технологии: Microsoft Office, в том числе Microsoft Word и Microsoft Excel. Результаты работы: обобщены основные теоретические подходы к стратегиям выхода на международный рынок, факторы, влияющие на выбор стратегии, и этапы ее разработки; проведен SWOT-анализ, определены сильные и слабые стороны, а также возможности и угрозы для компании на международном рынке; разработана конкретная стратегия выхода «Додо Пицца» на международный рынок, включающая концепцию бизнес-идеи, организационный план, финансовый план и оценку рисков. Область применения результатов ВКР – принятие обоснованных стратегических решений и успешного освоения новых рыночных сегментов. Кроме того, исследование может служить источником знаний для академического сообщества, а также оказать практическую пользу в образовательных программах, связанных с управлением бизнесом и международной экономикой. Выводы. Задачи ВКР решены, цель достигнута, определена область применения результатов.
The aim of the graduate qualification work is research and development of a strategy for the entry of the Dodo Pizza fast food restaurant chain into the international market. The work has been carried out on the materials of financial and management reporting of the Dodo Pizza pizzeria chain. Research methods used: data collection and analysis, literature analysis, SWOT analysis, economic analysis, strategic planning. When processing the data, the following software and information technologies were used: Microsoft Office, including Microsoft Word and Microsoft Excel. The main results of the graduate qualification work: the main theoretical approaches to strategies for entering the international market, factors influencing the choice of strategy, and the stages of its development are summarized; a SWOT analysis was carried out, strengths and weaknesses were identified, as well as opportunities and threats for the company in the international market; a specific strategy has been developed for Dodo Pizza to enter the international market, including the concept of a business idea, organizational plan, financial plan and risk assessment. The areas of the graduate qualification work results application – making informed strategic decisions and successfully developing new market segments. In addition, the research can serve as a source of knowledge for the academic community, as well as provide practical benefits in educational programs related to business management and international economics. Conclusions of graduate qualification work. Tasks have been solved, aim has been achieved, the areas of the results application have been determined.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Table of Contents
- Пустая страница
Usage statistics
Access count: 0
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |