Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Целью работы является анализ и формирование рекомендаций по совершенствованию маркетинговых стратегий отеля «Точка на карте Приозерск». Были решены следующие задачи: - рассмотреть и оценить организационно-экономическую характеристику предприятия; - проанализировать маркетинговую стратегию отеля «Точка на карте Приозерск» - провести анализ внешней среды; - разработать мероприятия по совершенствованию маркетинговой стратегии отеля «Точка на карте Приозерск». Актуальность темы обусловлена необходимостью продвижения предприятия с помощью маркетинговой стратегии, которая позволяет привлекать новых клиентов, с целью увеличения прибыли. Источниками информации выступили данные отечественной и зарубежной научно-исследовательской литературы, официальных Интернет-ресурсов, были использованы поисковые источник Яндекс, Google. В результате данной работы были разработаны и представлены предложения по улучшению маркетинговой стратегии отеля «Точка на карте Приозерск» с учетом отраслевых особенностей.
The given work is to analyze and take measures to improve the marketing strategies of the hotel «Tochka na karte Priozersk». The research set the following goals: - consider and evaluate the organizational and economic characteristics of the enterprise; - analyze the marketing strategy of the hotel «Tochka na karte Priozersk»; - analyze the external environment; - develop measures to improve the marketing strategy of the hotel «Tochka na karte Priozersk». The relevance of the topic is due to the need to promote the enterprise using a marketing strategy that allows you to attract new customers in order to increase profits. The sources of information were data from domestic and foreign scientific research literature, official Internet resources, and search sources Yandex and Google were used. As a result of this work, proposals were developed and presented to improve the marketing strategy of the «Tochka na karte Priozersk» hotel, taking into account industry characteristics.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 7
Last 30 days: 7 Detailed usage statistics |