Детальная информация

Название: What is applied cognitive linguistics?: Answers From Current SLA Research
Другие авторы: Huang Lihong; Jan Hana; Tyler Andrea
Коллекция: Электронные книги зарубежных издательств; Общая коллекция
Тематика: Cognitive grammar.; Second language acquisition.; LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES / Linguistics / General; Cognitive Linguistics.; Pedagogy.; EBSCO eBooks
Тип документа: Другой
Тип файла: PDF
Язык: Английский
Права доступа: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи: on1037980234

Разрешенные действия:

pdf/1800959.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/1800959.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ Прочитать Печать Загрузить
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Acknowledgments
  • Table of contents
  • Introduction
  • I. Categories and constructions in context
  • Teaching usage and concepts: Toward a cognitive pedagogical grammar
  • L2 constructions and interactional competence: Subordination and coordination in English L2 learning
  • Optional that in complementation by German and Spanish learners
  • French onions and Dutch trains: Typological perspectives on learners’ descriptions of spatial scenes
  • II. Teaching construal and viewpoint
  • Since it is everywhere: Viewpoint in second language teaching
  • Using blending theory to teach the English conditionals
  • Making sense of the definite article through a pedagogical schematic
  • III. Polysemy
  • Reexamining por and para in the Spanish foreign language intermediate classroom: A usage-based, cognitive linguistic approach
  • Polysemy and conceptual metaphors: A cognitive linguistics approach to vocabulary learning
  • Embodied experience and the teaching and learning of L2 prepositions: A case study of abstract in and on
  • Index

Статистика использования

pdf/1800959.pdf

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика

epub/1800959.epub

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика