Таблица | Карточка | RUSMARC | |
Разрешенные действия:
Группа: Анонимные пользователи Сеть: Интернет |
Права на использование объекта хранения
Место доступа | Группа пользователей | Действие | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все | |||||
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ | |||||
Интернет | Анонимные пользователи |
Оглавление
- Acknowledgments
- Table of contents
- Introduction
- I. Categories and constructions in context
- Teaching usage and concepts: Toward a cognitive pedagogical grammar
- L2 constructions and interactional competence: Subordination and coordination in English L2 learning
- Optional that in complementation by German and Spanish learners
- French onions and Dutch trains: Typological perspectives on learners’ descriptions of spatial scenes
- II. Teaching construal and viewpoint
- Since it is everywhere: Viewpoint in second language teaching
- Using blending theory to teach the English conditionals
- Making sense of the definite article through a pedagogical schematic
- III. Polysemy
- Reexamining por and para in the Spanish foreign language intermediate classroom: A usage-based, cognitive linguistic approach
- Polysemy and conceptual metaphors: A cognitive linguistics approach to vocabulary learning
- Embodied experience and the teaching and learning of L2 prepositions: A case study of abstract in and on
- Index
Статистика использования
pdf/1800959.pdf
Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0 Подробная статистика |
epub/1800959.epub
Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0 Подробная статистика |