Детальная информация

Название: Advances in business strategy and competitive advantage. Linking cultural dimensions and CSR communication: emerging research and opportunities
Авторы: Palazzo Maria
Коллекция: Электронные книги зарубежных издательств; Общая коллекция
Тематика: Social responsibility of business.; Corporate image.; Web sites.; BUSINESS & ECONOMICS / Industrial Management; BUSINESS & ECONOMICS / Management; BUSINESS & ECONOMICS / Management Science; BUSINESS & ECONOMICS / Organizational Behavior; EBSCO eBooks
Тип документа: Другой
Тип файла: PDF
Язык: Английский
Права доступа: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи: on1079055589

Разрешенные действия:

pdf/1984360.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/1984360.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This book proposes an extension of existing studies that explore the link between CSR and cultural dimensions and demonstrate that cultural dimensions and CSR communication are independent on corporate websites. It also offers guidelines to implement culturally congruent websites and to measure the degree of cultural adaptation"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ Прочитать Печать Загрузить
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Table of Contents
  • Foreword
  • Foreword
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Chapter 1: Mapping the Field
  • Chapter 2: Emerging Trends in Business Ethics, Corporate Social Responsibility, and Sustainability
  • Chapter 3: Emerging Trends in Stakeholder Engagement and Corporate Social Responsibility Communication
  • Chapter 4: Bridging Cultural Dimensions and Corporate Social Responsibility Communication
  • Chapter 5: Extending the Field
  • Chapter 6: The Independency of Corporate Social Responsibility Communication From Cultural Dimensions on Corporate Websites
  • Related Readings
  • About the Author
  • Index

Статистика использования

pdf/1984360.pdf

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика

epub/1984360.epub

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика