Таблица | Карточка | RUSMARC | |
Разрешенные действия:
Группа: Анонимные пользователи Сеть: Интернет |
Аннотация
"This book identifies the factors contributing to the severity of vehicle-pedestrian crashes at mid-blocks. It examines the influence of the socioeconomic factors of the neighborhoods where road users live (residency neighborhood) and where crashes occur (crash neighborhood) on vehicle-pedestrian crash severity, while controlling for the influences of roadway, road user, vehicle and environmental factors"--Provided by publisher.
Права на использование объекта хранения
Место доступа | Группа пользователей | Действие | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все | |||||
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ | |||||
Интернет | Анонимные пользователи |
Оглавление
- Cover
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Table of Contents
- Preface
- Chapter 1: Measuring Public Transport Accessibility in Metropolitan Area
- Chapter 2: Bikeability in Metropolitan Areas
- Chapter 3: Walkability in Metropolitan Area
- Chapter 4: Applying Decision Tree Approaches on Vehicle-Pedestrian Crashes
- Chapter 5: Neighbourhood Influences on Vehicle-Pedestrian Crash Severity
- Chapter 6: Spatial and Temporal Distribution of Pedestrian Crashes
- Chapter 7: Contributing Factors on Vehicle-Pedestrian Crash Severity of School-Aged Pedestrians
- Compilation of References
- Index
Статистика использования
pdf/1996437.pdf
Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0 Подробная статистика |
epub/1996437.epub
Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0 Подробная статистика |