Таблица | Карточка | RUSMARC | |
Разрешенные действия:
Группа: Анонимные пользователи Сеть: Интернет |
Аннотация
Section 2: Descriptive Versus Explanatory Analysis; Chapter 2: Key Performance Indicators and Visualizations; KPIs to measure performances of different marketing efforts; Sales revenue; Cost per acquisition (CPA); Digital marketing KPIs; Computing and visualizing KPIs using Python; Aggregate conversion rate; Conversion rates by age; Conversions versus non-conversions; Conversions by age and marital status; Computing and visualizing KPIs using R; Aggregate conversion rate; Conversion rates by age; Conversions versus non-conversions; Conversions by age and marital status; Summary.
This book will be an excellent resource for both Python and R developers and will help them apply data science and machine learning to marketing with real-world data sets. By the end of this book, you will be well equipped with the required knowledge and expertise to draw insights from data and improve your marketing strategies.
Права на использование объекта хранения
Место доступа | Группа пользователей | Действие | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все | |||||
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ | |||||
Интернет | Анонимные пользователи |
Статистика использования
pdf/2094760.pdf
Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0 Подробная статистика |
epub/2094760.epub
Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0 Подробная статистика |