Детальная информация

Название: Advances in logistics, operations, and management science (ALOMS) book series. Business management and communication perspectives in industry 4.0
Другие авторы: Tunc Aysegul Ozbebek; Aslan Pinar
Коллекция: Электронные книги зарубежных издательств; Общая коллекция
Тематика: Information technology — Management.; Industrial management.; Communication in management.; EBSCO eBooks
Тип документа: Другой
Тип файла: PDF
Язык: Английский
Права доступа: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи: on1106537006

Разрешенные действия:

pdf/2177549.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2177549.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This book examines issues in business management, leadership, strategic communication, social media, crisis management, organization structure, business models, robotics, and digital strategies in relation to Industry 4.0"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ Прочитать Печать Загрузить
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Chapter 1: Digitalization Strategies in the New World Order
  • Chapter 2: Understanding Digital Congruence in Industry 4.0
  • Chapter 3: Opportunities, Challenges, and Solutions for Industry 4.0
  • Chapter 4: A Framework Development Effort for Using Online Communities in an Open Innovation Understanding
  • Chapter 5: “New Normal” Strategic Communication
  • Chapter 6: Digital Marketing Suggestions for Companies
  • Chapter 7: Social Media as a Communication Channel
  • Chapter 8: Can Internal Social Media and Data Mining Be a Powerful Communication Vehicle in Reaching Employees in Change Management in Industry 4.0?
  • Chapter 9: The Nature of Digital Leadership in Managing Employees Through Organizational Culture
  • Chapter 10: Artificial Intelligence Leadership
  • Chapter 11: Critical Success Factors in Enterprise Resource Planning Implementation
  • Chapter 12: Application of Utility Mining in Supply Chain Management
  • Chapter 13: Digitized Public Administration
  • Chapter 14: Industry 4.0 and Its Effects on the Insurance Sector
  • Chapter 15: Future of Education in Industry 4.0
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

pdf/2177549.pdf

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика

epub/2177549.epub

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика