Детальная информация

Название: Advances in multimedia and interactive technologies (AMIT) book series. New media and visual communication in social networks
Другие авторы: Kir Serpil
Коллекция: Электронные книги зарубежных издательств; Общая коллекция
Тематика: Social media.; Online social networks.; Visual communication.; EBSCO eBooks
Тип документа: Другой
Тип файла: PDF
Язык: Английский
Права доступа: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи: on1107803162

Разрешенные действия:

pdf/2239368.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2239368.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This book examines communication strategies in the context of social media and new digital media platforms and explores the effects of visual communication on social networks, visual identity, television, magazines, newspapers, and more"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ Прочитать Печать Загрузить
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Foreword
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Chapter 1: Presentation of Visual Culture Elements in Digital Environments With Special Effect Technologies
  • Chapter 2: Visual Literacy and Visual Rhetoric
  • Chapter 3: Visuality in Corporate Communication
  • Chapter 4: How Is a Country Image and Identitiy Construction Reflected via Discourses in Press?
  • Chapter 5: Journalism and Communication Design in New Media
  • Chapter 6: A Critical Appraisal of Crime Over Social Networking Sites in the Context of India
  • Chapter 7: Mobile-Based Social Media, What Is Cutting?
  • Chapter 8: Erdogan vs. Erdogan
  • Chapter 9: Is Somebody Spying on Us?
  • Chapter 10: Virtual Resistance of “Çiftlik (Farm) Bank Scapegoats” and Discursive Atonement of “Being Scammed”
  • Chapter 11: Identity Design and Identities Exhibited in Social Networks
  • Chapter 12: Real-Time Marketing as a New Marketing Approach in the Digital Age
  • Chapter 13: Social Networks
  • Chapter 14: Rise of Facebook in the USA and WeChat in China
  • Chapter 15: Voyeurism in Social Networks and Changing the Perception of Privacy on the Example of Instagram
  • Chapter 16: Carnivalesque Theory and Social Networks
  • Compilation of References
  • Related References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

pdf/2239368.pdf

stat Количество обращений: 1
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика

epub/2239368.epub

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика