Детальная информация

Название: Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series. Anthropological approaches to understanding consumption patterns and consumer behavior
Другие авторы: Chkoniya Valentina; Madsen Ana; Buxrašvili Paata
Коллекция: Электронные книги зарубежных издательств; Общая коллекция
Тематика: Consumption (Economics); Consumer behavior.; EBSCO eBooks
Тип документа: Другой
Тип файла: PDF
Язык: Английский
Права доступа: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи: on1125275941

Разрешенные действия:

pdf/2463707.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2463707.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This book provides an anthropological approach to the study of consumption patterns and consumer behavior"--Provided by publisher"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ Прочитать Печать Загрузить
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Foreword
  • Foreword
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Section 1: Essential
    • Chapter 1: Leading the Way to a Sustainable Future
    • Chapter 2: Personalization 3.0
    • Chapter 3: Gifts as Language
    • Chapter 4: How to Deal With Corporations' Complicatedness
  • Section 2: Globalization
    • Chapter 5: Customer-Oriented Global Supply Chains
    • Chapter 6: Impact of Container Shipping and Ports on Globalisation and Consumer Behaviour
    • Chapter 7: Consumer Acceptance and Resistance Factors Toward Smart Retail Stores
    • Chapter 8: Value Proposition of Network Companies Providing Restaurant Services in Russia
    • Chapter 9: Cross-Cultural Differences and Similarities in Retailers' Branding and Digital Maturity
    • Chapter 10: If You Want to Trigger an Emotional Purchase, Don't Make Your Customers Think
  • Section 3: Identity
    • Chapter 11: How Bollywood Filmdom Operates in India and in the International Arena
    • Chapter 12: Not a “Coke and Chips” Holiday
    • Chapter 13: “Consumption” of Past to Define Ethnic Identity in Real Time and Space
    • Chapter 14: Dwelling and Cult in the Life and Culture of the Ancient Georgians
    • Chapter 15: Housing Consumption
    • Chapter 16: Alpaca Meat
    • Chapter 17: The Portuguese Luxury Wine Market
    • Chapter 18: The Consumer Role for Sustainable Development
  • Section 4: Tendencies
    • Chapter 19: Automotive Sector Moving Towards Mobility Companies
    • Chapter 20: The Roles of Time Orientation and Innate Innovativeness on Intentioned Adoption of an AI Innovation
    • Chapter 21: Decision Making as a Socio-Cognitive Process
    • Chapter 22: Neuromarketing as an Environmental Awareness Tool
    • Chapter 23: Merging Explicit Declarations With Implicit Response Time to Better Predict Behavior
    • Chapter 24: The Neuromarketing Revolution
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

pdf/2463707.pdf

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика

epub/2463707.epub

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика