Детальная информация

Название: Managing social media practices in the digital economy
Другие авторы: Alavi Shirin; Ahuja Vandana
Коллекция: Электронные книги зарубежных издательств; Общая коллекция
Тематика: Information technology — Economic aspects.; Marketing — Technological innovations.; Social media — Economic aspects.; Social media and society.; Technologie de l'information — Aspect économique.; Marketing — Innovations.; Médias sociaux — Aspect économique.; Médias sociaux et société.; EBSCO eBooks
Тип документа: Другой
Тип файла: PDF
Язык: Английский
Права доступа: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи: on1125304925

Разрешенные действия:

pdf/2316535.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2316535.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

""This book facilitates an understanding of diverse social media tools and platforms and their impact on society, business, and the economy and illustrates how online communities can benefit the domains of marketing, finance, and information technology"--Provided by publisher"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ Прочитать Печать Загрузить
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Foreword
  • Preface
  • Chapter 1: An Evaluative Framework for the Most Suitable Theory of Mobile Learning
  • Chapter 2: Promotion of Tourism Using Social Media
  • Chapter 3: A Content Marketing Framework to Analyze Customer Engagement on Social Media
  • Chapter 4: A Literature Review of Social Media for Marketing
  • Chapter 5: How Does Firm- and User-Generated Content Benefit Firms and Affect Consumers?
  • Chapter 6: Social Media and E-Commerce
  • Chapter 7: Empowering the Economic Impact of Virtual Communities
  • Chapter 8: Social Media
  • Chapter 9: Social Media Usage in Online Consumer Decision Process and Buying Behaviour
  • Chapter 10: Methods of Published Articles on Digital Economy
  • Chapter 11: Social Network Sites (SNS) and Their Irrepressible Popularity
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

pdf/2316535.pdf

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика

epub/2316535.epub

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика