Детальная информация

Название: Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series. Impact of ICTs on event management and marketing
Другие авторы: Birdir Kemal; Birdir Sevda; Dalgic Ali; Toksoz Derya
Коллекция: Электронные книги зарубежных издательств; Общая коллекция
Тематика: Special events — Planning — Technological innovations.; Special events — Marketing — Technological innovations.; EBSCO eBooks
Тип документа: Другой
Тип файла: PDF
Язык: Английский
Права доступа: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи: on1157613657

Разрешенные действия:

pdf/2685106.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2685106.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This book explores the impact of new information and communications technologies on event management and marketing"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ Прочитать Печать Загрузить
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Chapter 1: Which Key Factors Will Be Effective in the Success of Festivals?
  • Chapter 2: Web Revolution and Events
  • Chapter 3: Marketing Innovations in Industry 4.0 and Their Impacts on Events Marketing
  • Chapter 4: Emerging Technologies at the Events
  • Chapter 5: The Integration of Social Media Into Event Tourism
  • Chapter 6: Importance of ICT in Human Resources Management and Evaluation in Terms of Events
  • Chapter 7: Management and Marketing Events in a Digital Era
  • Chapter 8: Digital Art Events and Digital Art Museums
  • Chapter 9: Social Media and Events
  • Chapter 10: New Trends in Event Marketing
  • Chapter 11: Virtual Reality for Better Event Planning and Management
  • Chapter 12: Artificial Intelligence Applications for Event Management and Marketing
  • Chapter 13: New Event Trends as a Tool of Digital Marketing Communication
  • Chapter 14: Applying Industry 4.0 on Management of Gastronomy Events
  • Chapter 15: The Role of Social Media in Event Marketing
  • Chapter 16: Effective Use of Website in Large-Scale Event Marketing
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

pdf/2685106.pdf

stat Количество обращений: 1
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика

epub/2685106.epub

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика