Детальная информация

Название: Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series. Insights, innovation, and analytics for optimal customer engagement
Другие авторы: Nagaraj Samala
Организация: IGI Global,
Коллекция: Электронные книги зарубежных издательств; Общая коллекция
Тематика: Customer relations — Management.; Branding (Marketing); Consumer satisfaction.; EBSCO eBooks
Тип документа: Другой
Тип файла: PDF
Язык: Английский
Права доступа: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи: on1240681571

Разрешенные действия:

pdf/2760339.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2760339.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This book is an attempt to study the emerging concept of customer engagement and investigating underlying theories, innovative ways, review of existing literature, engagement analytics and insights for marketers with reference to customer engagement"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ Прочитать Печать Загрузить
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Chapter 1: Augmented Reality and Its Relationship With Customer Experience in Retailing
  • Chapter 2: Examination of Empirical Studies on Customer Engagement, Online Engagement, and Social Media Engagement
  • Chapter 3: Customer Engagement
  • Chapter 4: Review of Customer Activism Concepts
  • Chapter 5: The Role of Customer Engagement in the COVID-19 Era
  • Chapter 6: Creative and Innovative Ways of Consumer Engagement
  • Chapter 7: Impact of Artificial Intelligence in the Future of Retail and Customer Engagement
  • Chapter 8: Firms and Consumer Attitudes in the Digital Market
  • Chapter 9: Valuing Wellbeing
  • Chapter 10: Online Retailing and Customer Engagement
  • Chapter 11: Determinants of Customer Engagement in Electronic Word of Mouth (eWOM) Communication
  • Chapter 12: It's All About Creating Customer Value
  • Chapter 13: Artificial Intelligence in the Hospitality Sector
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

pdf/2760339.pdf

stat Количество обращений: 2
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика

epub/2760339.epub

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика