Детальная информация

Название: Advances in electronic commerce series. Moving businesses online and embracing e-commerce: impact and opportunities caused by COVID-19
Другие авторы: Semerádová Tereza; Weinlich Petr
Коллекция: Электронные книги зарубежных издательств; Общая коллекция
Тематика: Electronic commerce.; Information technology — Management.; Organizational change.; Strategic planning.; COVID-19 (Disease) — Economic aspects.; EBSCO eBooks
Тип документа: Другой
Тип файла: PDF
Язык: Английский
Права доступа: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи: on1260169240

Разрешенные действия:

pdf/3097370.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/3097370.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This publication analyzes the impacts of COVID-19 related restrictions on the business models of enterprises affected by these restrictions, putting an emphasis on the transformational changes induced by the accelerated adoption of Internet technologies and transition to e-commerce based business models"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ Прочитать Печать Загрузить
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Introduction
  • Chapter 1: Surviving Disruption and Uncertainty Through Digital Transformation
  • Chapter 2: Changes in Grocery Shopping Patterns Due to COVID-19
  • Chapter 3: Moving the Tourism Industry to Online Marketing and Sales
  • Chapter 4: The Transition of the Pharmaceutical Sector Marketing Activities
  • Chapter 5: The Place of Virtual Reality in E-Retail
  • Chapter 6: The Effects of Customer Relationship Management (CRM) and Customer Perceived Value Dimensions
  • Chapter 7: Factors Leading to Increased Online Engagement
  • Chapter 8: A Conceptual Model of Drivers of Online Brand Engagement
  • Chapter 9: Adoption of Online Advertising by Small and Medium Enterprises
  • Chapter 10: Advertising in the Age of Ad-Blockers
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

pdf/3097370.pdf

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика

epub/3097370.epub

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика