Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Цель данного учебного пособия – рассказать инженерам об особом типе математических моделей – динамических системах, о методах исследования этих систем, их свойствах, возможности их исследования с помощью современных математических пакетов. Создавать и исследовать модели можно с помощью различных компьютерных сред, и делать это проще и результативнее, если владеть основами теории. Книга написана для проекта InMotion – Innovative teaching and learning strategies in open modelling and simulation environment for student-centered engineering education («Новые стратегии обучения инженеров с использованием сред визуального моделирования и открытых учебных платформ», ERASMUS +, Capacity building in higher education, № 573751-EPP-1-2016-1-DE-EPPKA2-CBHE-JP). Проект InMotion софинансируется Европейской комиссией. В работе отражены только мнения авторов, и Европейская комиссия не несет ответственности за любое использование информации, содержащейся в ней.
The purpose of this training manual is to inform engineers of a special type of mathematical models - dynamic systems, about methods of studying these systems, their properties, the possibility of studying them using modem mathematical packages. It is possible to create and study models using different computer environments, and it is easier and more effective if you know the fundamentals of the theory. The manual is written for the InMotion project — “Innovative teaching and learning strategies in open modelling and simulation environment for student-centered engineering education” (ERASMUS +, Capacity building in higher education, No. 573751 -EPP-1 -2016-1-DE-EPPKA2-CBHE-JP).
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 33
Last 30 days: 4 Detailed usage statistics |