Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: Read Download (352 Kb) Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В статье анализируется концепция удовлетворенности потребителей. Выполнен литературный обзор и обоснована значимость удовлетворенности клиентов для представителей бизнеса. Поставлена задача измерения удовлетворенности потребителей, дана характеристика ключевых работ по данной проблеме. Проанализированы сильные и слабые стороны различных методов оценки удовлетворенности клиентов. Даны рекомендации по совершенствованию маркетинговой деятельности организаций с учетом концепции удовлетворенности потребителей.
Concept of customer satisfaction is analyzed in the article. A literature review was realized, and the significance of customer satisfaction for business representatives is substantiated. The problem of customer satisfaction measuring is set, and the characteristics of key works on this problem are given. The strengths and weaknesses of various methods for evaluating customer satisfaction are analyzed. Recommendations for improving marketing activities of organizations taking into account the concept of customer satisfaction are given.
Usage statistics
Access count: 150
Last 30 days: 7 Detailed usage statistics |