Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В статье исследуется влияние процессов геймификации на повышение качества управления уровнем риска. С использованием системной экономической теории и операциональной теории управления уровнем риска предложена классификация этапов внедрения процессов геймификации: интенционального, экспектационного, когнитивного и функционального. В рамках указанных этапов осуществляются процессы выбора цели, сбора информации, оценки прогнозирования изменений деятельности как отдельного подразделения, так и предприятия в целом, а также процессы выполнения принятых решений.
The paper examines the influence of gamification processes on improving the quality of risk management. Using the system economic theory and the operational theory of risk management, a classification of the stages of the introduction of gamification processes is proposed: intentional, expectational, cognitive and functional. Within the framework of these stages, the processes of selecting a goal, collecting information, evaluating forecasting changes in the activities of both an individual division and the enterprise as a whole, as well as the processes of implementing decisions are carried out.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 3
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |