Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В статье рассматривается несколько вариантов личностно–ориентированного контроля при обучении иностранному языку учащихся высших учебных заведений. С учётом последних достижений в развитии методики обучения иностранному языку предлагается ввести новые элементы в структуру контроля, в частности использовать креативное мышление, как часть теории гибких навыков.
The article discusses several options for personality-oriented control when teaching a foreign language to students in higher educational institutions. Taking into account recent advances in the development of foreign language teaching methods, it is proposed to introduce new elements into the control structure, in particular, the use of creative thinking as part of the theory of soft skills.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 1
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |