Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Настоящая статья посвящена рассмотрению ключевых преимуществ, возможностей и перспектив использования сюжетных кейсов на уроках английского языка с целью обучения младших школьников графической форме слова. В статье в обобщенной форме изложены основные характеристики и классификация видов дисграфии, дано определение кейсовой технологии, обозначены особенности сюжетных кейсов, обоснован их выбор и описаны возможности применения на занятиях по английскому языку с целью профилактики и коррекции дисграфии при обучении младших школьников.
The article explores key advantages, possibilities and prospects of using story cases for teaching primary school students in English word forms. The main characteristics and types of dysgraphia are summarized in the article. The authors define case technology, outline the features of story cases, justify their choice and describe the possibilities of using them for preventing and dealing with dysgraphia when teaching primary school students English.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 1
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |