Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Автор делится своим опытом обучения строевым элементам английского языка студентов-геологов в техническом ВУЗе с использованием дифференцированного подхода к организации студентов на изучение различных групп строевых элементов этого языка, а также путём вовлечения их в филологическое чтение лучшей англоязычной лирики и сочинённых автором рифмованных текстов профессиональной направленности.
The author shares her experience in teaching the elements of English grammar to technical higher school geology students by implementing the differentiated approach to organizing students for learning these elements, as well as by engaging them in philological reading of the best English lyrics and the author’s profession-related rhymed texts.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 0
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |