Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: Read Download (239 Kb) Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Рассмотрены изменения в актуальных трактовках понятия "интегрированные коммуникации". Выделены типовые ситуации, в которых допускается неопределенность в употреблении этого понятия. Они связаны с разночтениями в концепции интегрированных маркетинговых коммуникаций, с расширенным пониманием практик PR-коммуникаций, а также с применением в коммуникативной индустрии продуктов и услуг, основанных на использовании новых информационно-коммуникативных технологий. Предложены основные подходы к построению и изучению интегрированных коммуникаций: праксеологический (ситуативный), технологический, функциональный.
Examines changes in current interpretations of the concept of "integrated communications". Typical situations in which uncertainty is allowed in the use of that term. They are associated with the ambiguity in the concept of integrated marketing communications, with an expanded understanding of the practice of PR-communications, and application in communication industry products and services based on the use of new information and communication technologies. The main approaches to the construction and study of integrated communications: praxiological (situational), technological, functional.
Usage statistics
Access count: 716
Last 30 days: 5 Detailed usage statistics |