Details

Title: Использование средств и методов SMM на В2В-рынке: магистерская диссертация: 38.04.02
Creators: Зозуля Елизавета Кирилловна
Scientific adviser: Тихонов Дмитрий Владимирович
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: рынок B2B; социальные сети; маркетинг; связи с общественностью; интернет-маркетинг; B2B market; social networks; marketing; public relations; Internet marketing
UDC: 004.738.5
LBC: 65.291.3
Document type: Master graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Speciality code (FGOS): 38.04.02
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-1002
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В ходе исследования изучена специфика применения SMM на В2В-рынке, проанализирован рынок и разработана рекомендация внедрения SMM в маркетинговую деятельность производственных предприятий. Для оценки эффективности SMM-кампании на В2В-рынке выбраны основные показатели. Приведен пример расчета эффективности продвижения через социальные сети.

Examined the specifics of the use of SMM in the B2B market, analyze the market and to develop recommendations implementation SMM in marketing activities of industrial enterprises. Selected key indicators to assess the effectiveness of the SMM-campaign in the B2B market. Calculated an example of calculation of efficiency of promotion through social networks.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 12562
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics