Details

Title: Consumer research with application of statistical methods on the purposes of positioning and promotion: магистерская диссертация: 38.04.02
Creators: Tibina Elena Yurievna
Scientific adviser: Климин Анастасий Игоревич
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: поведение потребителей; реклама; имиджевая реклама; факторный анализ; кластерный анализ; многомерное шкалирование; consumer behavior; advertising; image advertising; factor analysis; cluster analysis; multidimensional scaling
LBC: 65.051я031
Document type: Master graduation qualification work
File type: PDF
Language: English
Level of education: Master
Speciality code (FGOS): 38.04.02
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-1004
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\32681

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В магистерской диссертации представлены результаты анализа и применения методов статистического анализа с целью разработки концепций позиционирования. В частности, рассмотрены и протестированы на примере компаний рынка недвижимости Санкт-Петербурга Q-метод и многомерное шкалирование.

Master thesis is aimed to present the results of investigation and application of statistical analysis methods to use them in positioning concepts development. In particular, Q-method and MDS analysis were examined and tested. The research is made on the basis of the companies on Saint-Petersburg real-estate market.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 88
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics