Details

Title Consumer research with application of statistical methods on the purposes of positioning and promotion: магистерская диссертация: 38.04.02
Creators Tibina Elena Yurievna
Scientific adviser Климин Анастасий Игоревич
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects поведение потребителей ; реклама ; имиджевая реклама ; факторный анализ ; кластерный анализ ; многомерное шкалирование ; consumer behavior ; advertising ; image advertising ; factor analysis ; cluster analysis ; multidimensional scaling
LBC 65.051я031
Document type Master graduation qualification work
File type PDF
Language English
Level of education Master
Speciality code (FGOS) 38.04.02
Speciality group (FGOS) 380000 - Экономика и управление
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-1004
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\32681
Record create date 9/9/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

В магистерской диссертации представлены результаты анализа и применения методов статистического анализа с целью разработки концепций позиционирования. В частности, рассмотрены и протестированы на примере компаний рынка недвижимости Санкт-Петербурга Q-метод и многомерное шкалирование.

Master thesis is aimed to present the results of investigation and application of statistical analysis methods to use them in positioning concepts development. In particular, Q-method and MDS analysis were examined and tested. The research is made on the basis of the companies on Saint-Petersburg real-estate market.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 89 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics