Details

Title Разработка методики внедрения концепции "бережливого производства" на промышленные предприятия: магистерская диссертация: 38.04.02
Creators Паньшин Сергей Владимирович
Scientific adviser Кобзев Владимир Васильевич
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects Промышленные предприятия — Экономика; бережливое производство; lean manufacturing
LBC 65.301я031
Document type Master graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Master
Speciality code (FGOS) 38.04.02
Speciality group (FGOS) 380000 - Экономика и управление
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-1342
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\33146
Record create date 10/3/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Объектом исследования является промышленное предприятие, в рамках которого производится внедрение концепции "бережливого производства". Предметом исследования являются производственные процессы, реализуемые в рамках объекта исследования. Цель работы - разработка методики внедрения концепции "бережливого производства" на промышленные предприятия.

The object of research is an industrial enterprise, which is done in the framework of the implementation of the concept of "lean production". The subject of research are the production processes implemented in the framework of the research object. The purpose of the work - the development of methods of implementation of the concept of "lean production" in the industry.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 970 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics