Details

Title Формирование ассортимента, анализ потребительских свойств женской одежды «Oodji» и оценка эффективности реализации текстильных товаров в торговом предприятии (по заказу ООО «Август»): бакалаврская работа: 38.03.07
Creators Матвеева Екатерина Владимировна
Scientific adviser Виноградова А. В.
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого ; Институт "Торгово-экономический университет"
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects ассортимент ; экспертиза качества ; текстильные товары ; женская одежда ; торговое предприятие ; quality expertise ; textiles ; trade enterprise ; assortment ; women's clothing
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 38.03.07
Speciality group (FGOS) 380000 - Экономика и управление
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-1366
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\33028
Record create date 9/26/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Объектом исследования при написании работы послужил магазин торгово-розничной сети Oodji. Предметом исследования стала сравнительная оценка качества швейных изделий платьево-блузочного ассортимента реализуемых в г. Санкт-Петербург.

The object of research when writing the work served as trade and retail store Oodji network. The subject of the study was the comparative evaluation of the quality of garments, blouses platevye assortment sold in St. Petersburg.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 165 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics