Details

Title Анализ потребительских свойств, экспертиза качества сливочного масла и оценка эффективности реализации молочных продуктов в торговом предприятии: бакалаврская работа: 38.03.07
Creators Федотова Юлия Антоновна
Scientific adviser Флоринская Е. Э.
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого ; Институт "Торгово-экономический университет"
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects торговое предприятие ; экспертиза качества ; сливочное масло ; молочные продукты ; dairy products ; butter ; trade enterprise ; quality expertise
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 38.03.07
Speciality group (FGOS) 380000 - Экономика и управление
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-1370
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\33032
Record create date 9/26/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Рассмотрены вопросы рынка, классификации и ассортимента сливочного масла. Приведены цель, задачи и результаты экспертизы качества сливочного масла по органолептическим и физико-химическим показателям. Рассмотрена экономико-организационная структура розничного торгового предприятия «О'КЕЙ» и оценена эффективность реализации молочных продуктов на предприятии.

In the final qualifying work «Analysis of consumer properties, expertise of the quality butter and valuation of the effectiveness of the implementation dairy products in the trade enterprise» reviewed market issues, classification of assortment butter. Given the purpose, objectives and results of quality examination of butter on organoleptic and physico-chemical indicators. Reviewed economic and organizational structure of retail trade enterprises "O'KAY" and evaluated the effectiveness of the implementation of dairy products in the enterprise.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 125 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics