Details

Title: Повышение качества торгового обслуживания потребителей: бакалаврская работа: 38.03.06
Creators: Шкатова Анастасия Сергеевна
Scientific adviser: Суворова Светлана Дмитриевна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого; Институт "Торгово-экономический университет"
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: покупатели; качество; анализ; эффективность; buyers; quality; analysis; efficiency
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 38.03.06
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-1438
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\33667

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Целью выпускной квалификационной работы является рассмотрение теоретических аспектов, связанных с организацией обслуживания потребителей, выявление актуальных проблем и поиск путей повышения качества торгового обслуживания потребителей. Объектом исследования является предприятие розничной торговли - магазин рыбной продукции «Океан». В выпускной квалификационной работе были решены следующие задачи: рассмотрены основные методы оценки качества обслуживания; проанализированы результаты хозяйственной деятельности и качество торгового обслуживания магазина «Океан»; выявлены проблемы, связанные с качеством торгового обслуживания; разработаны мероприятия по повышению качества торгового обслуживания потребителей магазина «Океан», а также их экономическое обоснование.

The purpose of final qualifying work is to examine the theoretical aspects related to the organization of customer service, identify urgent problems and to find ways to improve the quality of trade services consumers.The object of study is a retailer store of fish products "Ocean". Analyzed: structure of trade, private service quality indicators, weighted average. Presents measures to improve the quality of service in the enterprise. In the final qualifying work the following tasks were completed: the main methods of assessing the quality of services; the analysis of results of operations and the quality of service of the shop "ocean"; the problems identified related to the quality of trade services; measures aimed at improving the quality of trade services of the shop "ocean" of consumers, as well as their feasibility study.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 258
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics