Details

Title Разработка кампании интегрированных маркетинговых коммуникаций по продвижению квест-развлечений: бакалаврская работа: 42.03.01
Creators Дедюля Елена Яновна
Scientific adviser Плетнева Н. А.
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого ; Институт "Торгово-экономический университет"
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects интегрированные маркетинговые коммуникации ; квест-развлечения ; кампания ; integrated marketing communications ; quest entertainment ; campaign
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 42.03.01
Speciality group (FGOS) 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-1521
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\33587
Record create date 11/10/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Объём дипломной работы - 73 страницы, на которых размещены 27 рисунков и 8 таблиц. При написании диплома использовалось 30 источников. Объектом исследования при написании работы послужила квест-комната «Аллюзия». Предметом исследования является стратегическое планирование системы интегрированных маркетинговых коммуникаций. Целью дипломного исследования является разработка системы интегрированных маркетинговых коммуникаций квест комнаты «Аллюзия» для более эффективного продвижения услуги.

The volume of the thesis 73 pages containing 27 figures and 8 tables. When writing diploma was used 30 sources. The object of the study when writing work was the quest room "Allusion". The subject of research is the strategic planning of integrated marketing communications. The aim of the study is to develop a system of integrated marketing communications quest room "Allusion" for more effective promotion of services.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 233 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics