Details

Title: Разработка кампании интегрированных маркетинговых коммуникаций по продвижению квест-развлечений: бакалаврская работа: 42.03.01
Creators: Дедюля Елена Яновна
Scientific adviser: Плетнева Н. А.
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого; Институт "Торгово-экономический университет"
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: интегрированные маркетинговые коммуникации; квест-развлечения; кампания; integrated marketing communications; quest entertainment; campaign
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-1521
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\33587

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Объём дипломной работы - 73 страницы, на которых размещены 27 рисунков и 8 таблиц. При написании диплома использовалось 30 источников. Объектом исследования при написании работы послужила квест-комната «Аллюзия». Предметом исследования является стратегическое планирование системы интегрированных маркетинговых коммуникаций. Целью дипломного исследования является разработка системы интегрированных маркетинговых коммуникаций квест комнаты «Аллюзия» для более эффективного продвижения услуги.

The volume of the thesis 73 pages containing 27 figures and 8 tables. When writing diploma was used 30 sources. The object of the study when writing work was the quest room "Allusion". The subject of research is the strategic planning of integrated marketing communications. The aim of the study is to develop a system of integrated marketing communications quest room "Allusion" for more effective promotion of services.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 233
Last 30 days: 1
Detailed usage statistics