Details
Title | Разработка кампании интегрированных маркетинговых коммуникаций по продвижению квест-развлечений: бакалаврская работа: 42.03.01 |
---|---|
Creators | Дедюля Елена Яновна |
Scientific adviser | Плетнева Н. А. |
Organization | Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого ; Институт "Торгово-экономический университет" |
Imprint | Санкт-Петербург, 2016 |
Collection | Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция |
Subjects | интегрированные маркетинговые коммуникации ; квест-развлечения ; кампания ; integrated marketing communications ; quest entertainment ; campaign |
Document type | Bachelor graduation qualification work |
File type | |
Language | Russian |
Level of education | Bachelor |
Speciality code (FGOS) | 42.03.01 |
Speciality group (FGOS) | 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело |
DOI | 10.18720/SPBPU/2/v16-1521 |
Rights | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Record key | RU\SPSTU\edoc\33587 |
Record create date | 11/10/2016 |
Allowed Actions
–
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group | Anonymous |
---|---|
Network | Internet |
Объём дипломной работы - 73 страницы, на которых размещены 27 рисунков и 8 таблиц. При написании диплома использовалось 30 источников. Объектом исследования при написании работы послужила квест-комната «Аллюзия». Предметом исследования является стратегическое планирование системы интегрированных маркетинговых коммуникаций. Целью дипломного исследования является разработка системы интегрированных маркетинговых коммуникаций квест комнаты «Аллюзия» для более эффективного продвижения услуги.
The volume of the thesis 73 pages containing 27 figures and 8 tables. When writing diploma was used 30 sources. The object of the study when writing work was the quest room "Allusion". The subject of research is the strategic planning of integrated marketing communications. The aim of the study is to develop a system of integrated marketing communications quest room "Allusion" for more effective promotion of services.
Network | User group | Action |
---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
|
Internet | Authorized users SPbPU |
|
Internet | Anonymous |
|
Access count: 233
Last 30 days: 0