Details

Title: Разработка кампании интегрированных маркетинговых коммуникаций сети магазинов швейных принадлежностей: бакалаврская работа: 42.03.01
Creators: Пустотина Анастасия Владимировна
Scientific adviser: Плетнева Н. А.
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого; Институт "Торгово-экономический университет"
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: интегрированные маркетинговые коммуникации; рекламная кампания; синергия; швейные принадлежности; integrated marketing communications; advertising company; synergy; sewing supplies
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-1523
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\33591

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Цель исследования: разработка кампании интегрированных маркетинговых коммуникаций сети магазинов швейных принадлежностей. Объект исследования: сеть магазинов швейных принадлежностей «Мир шитья». Задачи: рассмотрено понятие ИМК; определены виды ИМК; выявлены особенности разработки кампании интегрированных маркетинговых коммуникаций; проанализирована маркетинговая среда сети магазинов швейных принадлежностей «Мир шитья»; разработаны основные этапы кампании ИМК; произведена оценка эффективности кампании ИМК.

Research purpose: development of campaign of integrated marketing communications of a retail network of sewing accessories. Object of research: retail network of sewing accessories "World of sewing". Tasks: concept IMС is considered; types of IMС are defined; features of development of campaign of integrated marketing communications are revealed; the marketing environment of a retail network of sewing accessories "The world of sewing" is analyzed; the main stages of campaign IMС are developed; campaign IMС efficiency evaluation is made.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 174
Last 30 days: 1
Detailed usage statistics