Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Цель исследования: разработка кампании интегрированных маркетинговых коммуникаций сети магазинов швейных принадлежностей. Объект исследования: сеть магазинов швейных принадлежностей «Мир шитья». Задачи: рассмотрено понятие ИМК; определены виды ИМК; выявлены особенности разработки кампании интегрированных маркетинговых коммуникаций; проанализирована маркетинговая среда сети магазинов швейных принадлежностей «Мир шитья»; разработаны основные этапы кампании ИМК; произведена оценка эффективности кампании ИМК.
Research purpose: development of campaign of integrated marketing communications of a retail network of sewing accessories. Object of research: retail network of sewing accessories "World of sewing". Tasks: concept IMС is considered; types of IMС are defined; features of development of campaign of integrated marketing communications are revealed; the marketing environment of a retail network of sewing accessories "The world of sewing" is analyzed; the main stages of campaign IMС are developed; campaign IMС efficiency evaluation is made.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 174
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |