Details

Title Разработка кампании интегрированных маркетинговых коммуникаций сети магазинов швейных принадлежностей: бакалаврская работа: 42.03.01
Creators Пустотина Анастасия Владимировна
Scientific adviser Плетнева Н. А.
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого ; Институт "Торгово-экономический университет"
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects интегрированные маркетинговые коммуникации ; рекламная кампания ; синергия ; швейные принадлежности ; integrated marketing communications ; advertising company ; synergy ; sewing supplies
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 42.03.01
Speciality group (FGOS) 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-1523
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\33591
Record create date 11/10/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Цель исследования: разработка кампании интегрированных маркетинговых коммуникаций сети магазинов швейных принадлежностей. Объект исследования: сеть магазинов швейных принадлежностей «Мир шитья». Задачи: рассмотрено понятие ИМК; определены виды ИМК; выявлены особенности разработки кампании интегрированных маркетинговых коммуникаций; проанализирована маркетинговая среда сети магазинов швейных принадлежностей «Мир шитья»; разработаны основные этапы кампании ИМК; произведена оценка эффективности кампании ИМК.

Research purpose: development of campaign of integrated marketing communications of a retail network of sewing accessories. Object of research: retail network of sewing accessories "World of sewing". Tasks: concept IMС is considered; types of IMС are defined; features of development of campaign of integrated marketing communications are revealed; the marketing environment of a retail network of sewing accessories "The world of sewing" is analyzed; the main stages of campaign IMС are developed; campaign IMС efficiency evaluation is made.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 175 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics