Details
| Title | Разработка кампании интегрированных маркетинговых коммуникаций сети магазинов швейных принадлежностей: бакалаврская работа: 42.03.01 |
|---|---|
| Creators | Пустотина Анастасия Владимировна |
| Scientific adviser | Плетнева Н. А. |
| Organization | Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого ; Институт "Торгово-экономический университет" |
| Imprint | Санкт-Петербург, 2016 |
| Collection | Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция |
| Subjects | интегрированные маркетинговые коммуникации ; рекламная кампания ; синергия ; швейные принадлежности ; integrated marketing communications ; advertising company ; synergy ; sewing supplies |
| Document type | Bachelor graduation qualification work |
| File type | |
| Language | Russian |
| Level of education | Bachelor |
| Speciality code (FGOS) | 42.03.01 |
| Speciality group (FGOS) | 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело |
| DOI | 10.18720/SPBPU/2/v16-1523 |
| Rights | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
| Record key | RU\SPSTU\edoc\33591 |
| Record create date | 11/10/2016 |
Allowed Actions
–
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
| Group | Anonymous |
|---|---|
| Network | Internet |
Цель исследования: разработка кампании интегрированных маркетинговых коммуникаций сети магазинов швейных принадлежностей. Объект исследования: сеть магазинов швейных принадлежностей «Мир шитья». Задачи: рассмотрено понятие ИМК; определены виды ИМК; выявлены особенности разработки кампании интегрированных маркетинговых коммуникаций; проанализирована маркетинговая среда сети магазинов швейных принадлежностей «Мир шитья»; разработаны основные этапы кампании ИМК; произведена оценка эффективности кампании ИМК.
Research purpose: development of campaign of integrated marketing communications of a retail network of sewing accessories. Object of research: retail network of sewing accessories "World of sewing". Tasks: concept IMС is considered; types of IMС are defined; features of development of campaign of integrated marketing communications are revealed; the marketing environment of a retail network of sewing accessories "The world of sewing" is analyzed; the main stages of campaign IMС are developed; campaign IMС efficiency evaluation is made.
| Network | User group | Action |
|---|---|---|
| ILC SPbPU Local Network | All |
|
| Internet | Authorized users SPbPU |
|
| Internet | Anonymous |
|
Access count: 175
Last 30 days: 0