Details
Title | Разработка кампании интегрированных маркетинговых коммуникаций сети магазинов швейных принадлежностей: бакалаврская работа: 42.03.01 |
---|---|
Creators | Пустотина Анастасия Владимировна |
Scientific adviser | Плетнева Н. А. |
Organization | Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого ; Институт "Торгово-экономический университет" |
Imprint | Санкт-Петербург, 2016 |
Collection | Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция |
Subjects | интегрированные маркетинговые коммуникации ; рекламная кампания ; синергия ; швейные принадлежности ; integrated marketing communications ; advertising company ; synergy ; sewing supplies |
Document type | Bachelor graduation qualification work |
File type | |
Language | Russian |
Level of education | Bachelor |
Speciality code (FGOS) | 42.03.01 |
Speciality group (FGOS) | 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело |
DOI | 10.18720/SPBPU/2/v16-1523 |
Rights | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Record key | RU\SPSTU\edoc\33591 |
Record create date | 11/10/2016 |
Allowed Actions
–
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group | Anonymous |
---|---|
Network | Internet |
Цель исследования: разработка кампании интегрированных маркетинговых коммуникаций сети магазинов швейных принадлежностей. Объект исследования: сеть магазинов швейных принадлежностей «Мир шитья». Задачи: рассмотрено понятие ИМК; определены виды ИМК; выявлены особенности разработки кампании интегрированных маркетинговых коммуникаций; проанализирована маркетинговая среда сети магазинов швейных принадлежностей «Мир шитья»; разработаны основные этапы кампании ИМК; произведена оценка эффективности кампании ИМК.
Research purpose: development of campaign of integrated marketing communications of a retail network of sewing accessories. Object of research: retail network of sewing accessories "World of sewing". Tasks: concept IMС is considered; types of IMС are defined; features of development of campaign of integrated marketing communications are revealed; the marketing environment of a retail network of sewing accessories "The world of sewing" is analyzed; the main stages of campaign IMС are developed; campaign IMС efficiency evaluation is made.
Network | User group | Action |
---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
|
Internet | Authorized users SPbPU |
|
Internet | Anonymous |
|
Access count: 175
Last 30 days: 0