Details

Title Совершенствование системы маркетинговой деятельности торговой фирмы: дипломная работа: 080502
Creators Абакарова Анжела Алиевна
Scientific adviser Яненко Марина Борисовна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого ; Институт "Торгово-экономический университет"
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects маркетинговая деятельность ; торговое предприятие ; совершенствование системы ; marketing activity ; trading company ; system improvement
Document type Specialist graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Specialist
Speciality code (OKSO) 080502
Speciality group (OKSO) 080000 - Экономика и управление
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-1526
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\33598
Record create date 11/10/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Объект исследования - ООО «Эйч энд Эм Хеннес энд Мауриц». Цель исследования - анализ и совершенствование маркетинговой деятельности ООО «Эйч энд Эм Хеннес энд Мауриц». В ходе исследования были решены задачи: рассмотреть сущность, цели и задачи маркетинговой деятельности торгового предприятия; рассмотреть основные направления формирования системы маркетинговой деятельности торгового предприятия; дать организационно-экономическую характеристику деятельности объекта исследования ООО «Эйч энд Эм Хеннес энд Мауриц»; провести анализ маркетинговой макро- и микросреды торгового предприятия; дать оценку эффективности маркетинговой деятельности торгового предприятия; представить свои рекомендации по совершенствованию маркетинговой деятельности торгового предприятия.

The object of research - commercial enterprise LLC "HLB & M Hennes & Mauritz". The purpose of research - analysis and improvement of marketing activity of LLC "HLB & M Hennes & Mauritz". The study solved problems: consider the nature, objectives and tasks of trade marketing activities of the enterprise; consider the basic directions of formation of the system of marketing activity of commercial enterprise; provide organizational and economic characteristics of the activities of the object of study of "HLB & M Hennes & Mauritz"; an analysis of the macro and the micro-marketing trade enterprises; to evaluate the effectiveness of marketing activities of commercial enterprise; submit their recommendations for improving the marketing activities of commercial enterprise.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 460 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics