Details
Title | Совершенствование системы маркетинговой деятельности торговой фирмы: дипломная работа: 080502 |
---|---|
Creators | Абакарова Анжела Алиевна |
Scientific adviser | Яненко Марина Борисовна |
Organization | Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого ; Институт "Торгово-экономический университет" |
Imprint | Санкт-Петербург, 2016 |
Collection | Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция |
Subjects | маркетинговая деятельность ; торговое предприятие ; совершенствование системы ; marketing activity ; trading company ; system improvement |
Document type | Specialist graduation qualification work |
File type | |
Language | Russian |
Level of education | Specialist |
Speciality code (OKSO) | 080502 |
Speciality group (OKSO) | 080000 - Экономика и управление |
DOI | 10.18720/SPBPU/2/v16-1526 |
Rights | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Record key | RU\SPSTU\edoc\33598 |
Record create date | 11/10/2016 |
Allowed Actions
–
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group | Anonymous |
---|---|
Network | Internet |
Объект исследования - ООО «Эйч энд Эм Хеннес энд Мауриц». Цель исследования - анализ и совершенствование маркетинговой деятельности ООО «Эйч энд Эм Хеннес энд Мауриц». В ходе исследования были решены задачи: рассмотреть сущность, цели и задачи маркетинговой деятельности торгового предприятия; рассмотреть основные направления формирования системы маркетинговой деятельности торгового предприятия; дать организационно-экономическую характеристику деятельности объекта исследования ООО «Эйч энд Эм Хеннес энд Мауриц»; провести анализ маркетинговой макро- и микросреды торгового предприятия; дать оценку эффективности маркетинговой деятельности торгового предприятия; представить свои рекомендации по совершенствованию маркетинговой деятельности торгового предприятия.
The object of research - commercial enterprise LLC "HLB & M Hennes & Mauritz". The purpose of research - analysis and improvement of marketing activity of LLC "HLB & M Hennes & Mauritz". The study solved problems: consider the nature, objectives and tasks of trade marketing activities of the enterprise; consider the basic directions of formation of the system of marketing activity of commercial enterprise; provide organizational and economic characteristics of the activities of the object of study of "HLB & M Hennes & Mauritz"; an analysis of the macro and the micro-marketing trade enterprises; to evaluate the effectiveness of marketing activities of commercial enterprise; submit their recommendations for improving the marketing activities of commercial enterprise.
Network | User group | Action |
---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
|
Internet | Authorized users SPbPU |
|
Internet | Anonymous |
|
Access count: 460
Last 30 days: 0