Details

Title: Совершенствование системы маркетинговой деятельности торговой фирмы: дипломная работа: 080502
Creators: Абакарова Анжела Алиевна
Scientific adviser: Яненко Марина Борисовна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого; Институт "Торгово-экономический университет"
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: маркетинговая деятельность; торговое предприятие; совершенствование системы; marketing activity; trading company; system improvement
Document type: Specialist graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Specialist
Speciality code (OKSO): 080502
Speciality group (OKSO): 080000 - Экономика и управление
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-1526
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\33598

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Объект исследования - ООО «Эйч энд Эм Хеннес энд Мауриц». Цель исследования - анализ и совершенствование маркетинговой деятельности ООО «Эйч энд Эм Хеннес энд Мауриц». В ходе исследования были решены задачи: рассмотреть сущность, цели и задачи маркетинговой деятельности торгового предприятия; рассмотреть основные направления формирования системы маркетинговой деятельности торгового предприятия; дать организационно-экономическую характеристику деятельности объекта исследования ООО «Эйч энд Эм Хеннес энд Мауриц»; провести анализ маркетинговой макро- и микросреды торгового предприятия; дать оценку эффективности маркетинговой деятельности торгового предприятия; представить свои рекомендации по совершенствованию маркетинговой деятельности торгового предприятия.

The object of research - commercial enterprise LLC "HLB & M Hennes & Mauritz". The purpose of research - analysis and improvement of marketing activity of LLC "HLB & M Hennes & Mauritz". The study solved problems: consider the nature, objectives and tasks of trade marketing activities of the enterprise; consider the basic directions of formation of the system of marketing activity of commercial enterprise; provide organizational and economic characteristics of the activities of the object of study of "HLB & M Hennes & Mauritz"; an analysis of the macro and the micro-marketing trade enterprises; to evaluate the effectiveness of marketing activities of commercial enterprise; submit their recommendations for improving the marketing activities of commercial enterprise.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
External organizations N2 All Read
External organizations N1 All
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
Internet Authorized users (not from SPbPU, N2) Read
Internet Authorized users (not from SPbPU, N1)
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 435
Last 30 days: 14
Detailed usage statistics