Details
Title | Планирование рекламной деятельности торговой организации: дипломная работа: 080502 |
---|---|
Creators | Токмачева Ольга Владимировна |
Scientific adviser | Яненко Марина Борисовна |
Organization | Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого; Институт "Торгово-экономический университет" |
Imprint | Санкт-Петербург, 2016 |
Collection | Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция |
Subjects | реклама; торговая организация; маркетинговая среда; конкурентоспособность; advertising; trade organization; marketing environment; competitiveness |
Document type | Specialist graduation qualification work |
File type | |
Language | Russian |
Level of education | Specialist |
Speciality code (OKSO) | 080502 |
Speciality group (OKSO) | 080000 - Экономика и управление |
DOI | 10.18720/SPBPU/2/v16-1530 |
Rights | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Record key | RU\SPSTU\edoc\33626 |
Record create date | 11/11/2016 |
Allowed Actions
–
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group | Anonymous |
---|---|
Network | Internet |
Объект исследования - ООО «Виктория». Цель исследования - планирование рекламной деятельности сети косметических магазинов «Виктория». В ходе исследования были решены задачи: изучить теоретические основы рекламной деятельности в торговле; представить организационно-экономическую характеристику деятельности ООО «Виктория»; провести анализ маркетинговой среды и конкурентоспособности торгового предприятия; проанализировать рекламную деятельность торгового предприятия на рынке косметических товаров; разработать рекомендации по планированию рекламной деятельности ООО «Виктория»; дать оценку эффективности рекламной деятельности рассматриваемого торгового предприятия.
Object of research - commercial enterprise LLC "Victoria". The purpose of research - planning advertising network of cosmetic shops "Victoria". In the study, the following problems were solved: to examine the theoretical basis of advertising in trade; imagine organizational and economic characteristics of the activities under review, commercial enterprise LLC "Victoria"; an analysis of the marketing environment and the competitiveness of trade enterprise LLC "Victoria"; analyze advertising activity of commercial enterprise "Victoria" company on the market of cosmetic products; develop recommendations for planning promotional activities of "Victoria"; to evaluate the effectiveness of promotional activities "Victoria" consideration of commercial enterprise LLC.
Network | User group | Action |
---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
|
Internet | Authorized users SPbPU |
|
Internet | Anonymous |
|
Access count: 173
Last 30 days: 0