Details
Title | Рекламное обеспечение продвижения онлайн-проекта: магистерская диссертация: 42.04.01 |
---|---|
Creators | Катаева Ирина Владимировна |
Scientific adviser | Тростинская Ирина Рафаиловна |
Organization | Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт |
Imprint | Санкт-Петербург, 2016 |
Collection | Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция |
Subjects | онлайн-проекты ; продвижение ; маркетинговые стратегии ; реклама ; online projects ; promotion ; marketing strategies ; advertising |
LBC | 65.291.34я031 |
Document type | Master graduation qualification work |
File type | |
Language | Russian |
Level of education | Master |
Speciality code (FGOS) | 42.04.01 |
Speciality group (FGOS) | 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело |
DOI | 10.18720/SPBPU/2/v16-1576 |
Rights | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Record key | RU\SPSTU\edoc\33158 |
Record create date | 10/4/2016 |
Allowed Actions
–
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group | Anonymous |
---|---|
Network | Internet |
В магистерской диссертации разработана маркетинговая стратегия продвижения онлайн-проекта в индустрии красоты. Для достижения этой цели всесторонне проанализирована предметная область, выбраны подходящие методы продвижения, разработана поэтапная стратегия продвижения, рассчитан бюджет рекламной кампании и выделены параметры, по которым будет оцениваться ее эффективность в целом и по каждому использованному средству рекламы в частности.
In the master thesis entitled the marketing strategy of online project- promotion in the beauty industry is developing. To achieve the goal of the master thesis sever methods have been used, e.g. a comprehensive analysis of the subject area, the appropriate methods of promotion were chosen, a phased strategy of promotion was developed, advertising campaign budget is calculated and parameters were identified for evaluating the effectiveness of advertising campaign in general and for each method of advertising in particular.
Network | User group | Action |
---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
|
Internet | Authorized users SPbPU |
|
Internet | Anonymous |
|
Access count: 136
Last 30 days: 0