Details

Title Рекламное обеспечение продвижения онлайн-проекта: магистерская диссертация: 42.04.01
Creators Катаева Ирина Владимировна
Scientific adviser Тростинская Ирина Рафаиловна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects онлайн-проекты ; продвижение ; маркетинговые стратегии ; реклама ; online projects ; promotion ; marketing strategies ; advertising
LBC 65.291.34я031
Document type Master graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Master
Speciality code (FGOS) 42.04.01
Speciality group (FGOS) 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-1576
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\33158
Record create date 10/4/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

В магистерской диссертации разработана маркетинговая стратегия продвижения онлайн-проекта в индустрии красоты. Для достижения этой цели всесторонне проанализирована предметная область, выбраны подходящие методы продвижения, разработана поэтапная стратегия продвижения, рассчитан бюджет рекламной кампании и выделены параметры, по которым будет оцениваться ее эффективность в целом и по каждому использованному средству рекламы в частности.

In the master thesis entitled the marketing strategy of online project- promotion in the beauty industry is developing. To achieve the goal of the master thesis sever methods have been used, e.g. a comprehensive analysis of the subject area, the appropriate methods of promotion were chosen, a phased strategy of promotion was developed, advertising campaign budget is calculated and parameters were identified for evaluating the effectiveness of advertising campaign in general and for each method of advertising in particular.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 136 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics