Details

Title: Специальные мероприятия в системе работы по связям с общественностью организации (на примере компании ООО Novus): бакалаврская работа: 42.03.01
Creators: Голлербах Беттина Томасовна
Scientific adviser: Иванова Римма Алексеевна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: PR; специальные мероприятия; событийный менеджмент; special events; event management
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-1941
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В работе рассмотрены такие теоретические аспекты организации и проведения специальных мероприятий, как роль и место специальных мероприятий в системе работы по связям с общественностью, понятие и цели организации специальных мероприятий, а также управление процессом организации специальных мероприятий и оценка их эффективности. Помимо этого в работе характеризуется деятельность по связям с общественностью организации, специализирующейся на отделочных материалах и интерьерных решениях, Novus. Дается описание организации и проведения специальных мероприятий в рамках программы лояльности Novus Design Community. Составляются рекомендации по организации и проведению специальных мероприятий.

This bachelor work is devoted to special events in the public relations work on the example of company Novus. The research issued such theoretical aspects of special events organization as the role and the place of special events in the public relations work, its concept and objectives, and an assessment of special events effectiveness. Moreover it is characterized PR activities of the company specializing in finishing materials and interior solutions - Novus. It describes the characteristics of the special event organization and realization as part of the loyalty program Novus Design Community. There are some recommendations for Public Relations strategy in the key of special events.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 668
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics