Details

Title Применение инструментов PR в позиционировании АРТ-пространств и выставочных площадок (на примере культурного центра "Лофт Проект Этажи"): бакалаврская работа: 42.03.01
Creators Егоров Николай Олегович
Scientific adviser Хатанзейский Константин Кимович
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects PR ; арт-пространства ; выставочные площадки ; бенчмаркинг ; art space ; exhibition venues ; benchmarking
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 42.03.01
Speciality group (FGOS) 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-1945
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\34963
Record create date 12/14/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Эта работа посвящена деятельности PR в выставочном бизнесе. В качестве примера рассмотрены культурный центр «Лофт Проект Этажи» и фестиваль красоты «Невские берега».

This work is devoted to the activities of PR in the exhibition business. As an example, consider the cultural center "Loft Project Floors" and the beauty feast " Nevsky Berega ".

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 1101 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics