Details

Title Создание успешного бренда средствами PR и его восприятие потребителями (на примере музыкальной группы Blinblues): бакалаврская работа: 42.03.01
Creators Крюков Никита Вячеславович
Scientific adviser Хатанзейский Константин Кимович
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects музыкальная сфера ; брендинг ; music industry ; branding
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 42.03.01
Speciality group (FGOS) 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-1949
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\34974
Record create date 12/14/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Данная исследовательская работа посвящена созданию успешного бренда средствами PR и восприятию его потребителями на примере музыкальной группы Blinblues. В работе рассмотрены такие теоретические аспекты теории и практики создания брендов организаций, такое понятие как бренды в музыкальной индустрии, особенности продвижения музыкальных стилей, а также создание бренда музыкальной группы в 2015-2016 году. Помимо этого в работе характеризуется история музыкальной группы, проводится работа с целевыми аудиториями и имиджем в сезоне 2015-2016. Также даются рекомендации по созданию бренда у музыкальной группы.

This bachelor work is devoted to building a successful brand by means of PR and its perception by consumers on an example of the musical group Blinblues. The paper deals with such theoretical aspects of the theory and practice of branding organizations, such as the notion of brands in the music industry, particularly the promotion of musical styles, as well as brand building music group in 2015-2016 year. In addition, the work is characterized by the history of the musical group, is working with the target audience and the image in the 2015-2016 season. Also provides recommendations on the creation of the brand in the music group.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 679 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics