Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данная исследовательская работа посвящена созданию успешного бренда средствами PR и восприятию его потребителями на примере музыкальной группы Blinblues. В работе рассмотрены такие теоретические аспекты теории и практики создания брендов организаций, такое понятие как бренды в музыкальной индустрии, особенности продвижения музыкальных стилей, а также создание бренда музыкальной группы в 2015-2016 году. Помимо этого в работе характеризуется история музыкальной группы, проводится работа с целевыми аудиториями и имиджем в сезоне 2015-2016. Также даются рекомендации по созданию бренда у музыкальной группы.
This bachelor work is devoted to building a successful brand by means of PR and its perception by consumers on an example of the musical group Blinblues. The paper deals with such theoretical aspects of the theory and practice of branding organizations, such as the notion of brands in the music industry, particularly the promotion of musical styles, as well as brand building music group in 2015-2016 year. In addition, the work is characterized by the history of the musical group, is working with the target audience and the image in the 2015-2016 season. Also provides recommendations on the creation of the brand in the music group.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 678
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |