Details

Title: Создание успешного бренда средствами PR и его восприятие потребителями (на примере музыкальной группы Blinblues): бакалаврская работа: 42.03.01
Creators: Крюков Никита Вячеславович
Scientific adviser: Хатанзейский Константин Кимович
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: музыкальная сфера; брендинг; music industry; branding
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-1949
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Данная исследовательская работа посвящена созданию успешного бренда средствами PR и восприятию его потребителями на примере музыкальной группы Blinblues. В работе рассмотрены такие теоретические аспекты теории и практики создания брендов организаций, такое понятие как бренды в музыкальной индустрии, особенности продвижения музыкальных стилей, а также создание бренда музыкальной группы в 2015-2016 году. Помимо этого в работе характеризуется история музыкальной группы, проводится работа с целевыми аудиториями и имиджем в сезоне 2015-2016. Также даются рекомендации по созданию бренда у музыкальной группы.

This bachelor work is devoted to building a successful brand by means of PR and its perception by consumers on an example of the musical group Blinblues. The paper deals with such theoretical aspects of the theory and practice of branding organizations, such as the notion of brands in the music industry, particularly the promotion of musical styles, as well as brand building music group in 2015-2016 year. In addition, the work is characterized by the history of the musical group, is working with the target audience and the image in the 2015-2016 season. Also provides recommendations on the creation of the brand in the music group.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 675
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics